all the crazy shit i did tonight, those would be the best memories .

jag är nu hemkommen från att ha spenderat 3 timmar i ishallen .
dessförinnan det var linus, jacob, emma och julia hemma hos mej efter att ha stannat kvar över natten efter gårdagens och nattens poolparty .

gårdagen blev otroligt lyckad och jag måste säga att jag har hur underbara kompisar som helst . jag fick jättefina presenter ifrån allihopa och strax efter middagen började det rulla in lite annat folk . linus och gustav kom först till kvarn . linus kom även han med en present, en limpa .
det hela slutade ungefär någon gång efter middnatt och då kan man sammanfatta huset som en stor sjö.. ocean ? det var vatten överallt .
när ungefär alla hade dragit satt vi på en film och gjorde iordning lite popcorn . john blund kom därefter på besök vid 4 någon gång .

till en stor besvikelse har jag dock inga bilder . men får se ifall det dyker upp lite från annat håll .
och juste ! det förra inlägget är skrivet av en viss allert .

Kommentera inlägget här :