Whataya want from me ?

vad har det gått.. ? 2 dagar sen min pojkvän åkte till åre och jag saknar honom redan ?
jag blir galen på att bara sitta hemma medan alla andra är bortresta över hela jordklotet, kina, thailand, åre.. ja gud vet var .

idag gick jag iallafall upp betydligt tidigare och under dagen lyckades mamma och jag åka iväg en sväng till ica maxi . ett bra ställe det där . billigt smink och ibland kan man även hitta några andra små fynd .
kom hem med ett par nya solglasögon och lite annat make up .

eftersom det var så himla fint väder ute idag också gick markus, jag och melvin över till eric - som förövrigt inte är hemma - och sköt lite på skottrampen . nu jävlar ska jag bli duktig . tester på bosön på lördag också.. låter skrämmande .
vid fem tiden så åkte jag ner på stan för att möta min underbara vän emma och vi spenderade ungefär 2 timmar på gymmet . heja oss ! och efter det åkte jag till ishallen för att kolla på almtuna - växjö . utklassning !

Kommentera inlägget här :