there's no life after you..

hej alla .

roligt att läsa:

- jag har hälsat på vaksala .
- i fredags hade vi en asgrym idrottslektion . vad jag menar med asgrym kan vi strunta i..
- det snöade inte, vilket jag hade förberett mej på, så det blev en överraskande glad nyhet och man återfick sina vårkänslor .
- jag har kollat på "the ugly truth" . om du inte har sett den.. SE . det är en order .

- jag har fått en lång sovmorgon .
- jag har spenderat min lördag och söndag med mupparnas mupp - även kallad ludwig, ludde, älskling, pojkvän etc.
- under lördagskvällen blev det födelsedagsfirande hemma hos en viss jens ericsson som fyllt 17 bast . det blev en mysig kväll med gott fika och trevligt sällskap .

- jag har blivit ett par mjukisar rikare .
- ännu mer filmtittande och den här gången blev det avatar . inte alls så tokig film !

- hockeyträning har stått på schemat .
- jag har ingen skola imorgon . hur skönt !?

tråkigt att läsa:

- jag hade världens tråkigaste fredagskväll .
- jag har hamnat i en period där jag inte känner för att gymma längre . farväl beach 10 !
- solen har inte varit framme på några dagar utan himlen har istället tagits över av dom gråa molnen . askmoln kanske ?
- skolan började idag igen .
- jag är nyligen hemkommen från jordens jobbigaste fys..
- .. och för att göra det ännu värre så har jag fått jordens största skavsår .
- imorgon åker jag till skolan endast för att vara på ett 15 minuters långt utvecklingssamtal . ovärt ?

Kommentera inlägget här :