time is precious .

idag har jag varit så himla duktig så jag är bannemej värd en liten applåd .

cyklade till gymmet
gymmade med världens bästa amanda
cyklade till skolan
cyklade hem
cyklade till ishallen
tränade
cyklade hem .

en jäkla massa cyklande . men man måste ju fira in våren på något sätt och då finns det inget bättre sätt än att sätta sej på cykeln med musik i öronen och bara låta vinden blåsa håret åt alla olika håll .
idag när jag cyklade påväg till ishallen kände jag doften av nygrillad mat . det var nästan så att jag vände om, struntade i träningen och bad om att få joina deras middag . MUMS .

har hittat ett klipp också - tack vare jacob - som kommer kunna underhålla mej ett tag framöver .
jag dör av skratt.. fast ändå lever jag .



"Vi spelar i korpen som är den sämsta ligan som finns, vi spelar i den sämsta divisionen, vi ligger sist och du är SÄMST i laget, fattar du hur dålig du är!?"
en ny sorts skadeglädje ?

Kommentera inlägget här :