21.25

usch, nu sitter jag här i väntan på att få komma in i duschen och jag luktar så illa så det är helt galet..
nu luktar jag precis sådär äckligt som markus brukar göra när han kommer hem från träningarna och jag gnäller på honom att han stinker apa och genast måste gå in i duschen !

men nu är jag precis i hans sits, men det konstiga är.. att när jag var i ishallen och kände hur illa jag luktade så jag nästan blev äcklad av mej själv, att jag faktiskt kunde vara sådär svettig, så tyckte ingen annan att jag luktade illa ? alla sa att dom tyckte jag luktade parfym.. ? hur går det ihop ?
betyder det att jag alltid luktar illa ? eller att jag inte kan lukta illa ? det förblir ett mysterium .
men nu kan man ju fråga mej vad jag har gjort.. jo jag har alltså spelat hockey ! och rackarns vad kul det är .


idag så var det inte världens bästa skoldag.. hände inget roligt, det var inge roligt, jag var ful.. osv.
efter skolan följde med lilla jacob till ishallen för att ge honom sällskap . och det är ju alltid kul att vara med jacob !



men nu är duschen äntligen ledig !
hörs !

Kommentera inlägget här :