19.35

tjabba !

nu har jag äntligen kommit hem efter att ha varit i ishallen i 7 timmar.. 7 TIMMAR !
så jag har alltså inte gjort något annat.. men istället då kan jag förklara varför jag har varit där så länge, för det undrar ni säkert nu .

jo, det började med att det var match i a-hallen, sverige-finland . självklart var man tvungen att kolla och sverige vann idag också ! när den matchen var slut så var det bara en timme kvar tills markus och bj elits match började så då stannade jag kvar .
kollade ungefär en halvtimme på matchen och hade sedan träning i 50 minuter . därefter hade jag en timme "rast", om man kan säga så, och då kollade jag klart på bj:s match . kommer inte ens ihåg hur den slutade, haha . sen var det dags för träning igen och när den var slut var jag tvungen att kolla på 96:ornas match också .

väldigt lång och knepig förklaring det där.. men ni som har huvudet på skaft hängde iallafall med, tror jag .

nu ska jag duscha och bli ren och fin !
höres

Kommentera inlägget här :