fredag 4/9

inget inlägg igår.. förlåt för det . men hallå, det kommer nu istället !

igår var det alltså fredag . jag vaknade och gick till skolan, som var rätt så skön faktiskt . vi startade dagen med svenska (?) tror jag . efter det var det dags att få våra skåp . YESSS ! men självklart ska det alltid hända någonting för mej .

jo nu ska jag berätta mitt lilla "skåp-äventyr" .
på lappen står det att jag ska ha skåp 668 . jaha okej, tänker jag och går sedan dit alla skåp som börjar på 600 står .
666.. 667.. men inte 668 . utan bredvid skåp 667 står det, 899.. och 669.. hallå !? hur har dom numrerat dom här skåpen egentligen . men av en slump så öppnar linus skåp 899 iallafall och det funkar ! vilket det inte ska göra..
så jag går tillbaka till expeditionen och dom säger nu att jag har förstört hela deras system.. förlåt . men dom följer iallafall med mej till mitt skåp . men då märker vi tillslut att han som har fixat skåpen har satt nummer-lappen upp och ner . lite roligt faktiskt att det var just den skylten också eftersom 8 och 6 blir 8 och 9 upp och ner .

under skolan var jag också lite paparazzi så tänkte dela med mej mina bilder här






efter skolan så stannade jag med allerten en liten stund och gav honom sällskap för han ville inte sitta själv.. snäll som jag är gjorde jag naturligtvis det .

när jag kom hem var det dags att byta om och sedan direkt till träningen . efter träningen var det direkt hem och byta om och sedan tillbaka till ishallen igen för att kolla på a-lags matchen, haha .
matchen slutade 3-0 .

efter matchen träffade jag sedan L . det var verkligen kul att träffa honom igen ! efter så lång tid.. och vi pratade om allt möjligt, verkligen .
när klockan sedan började närma sej midnatt tog jag bussen hem och sov skönare än vad jag någonsin har gjort ! ända till klockan 12..

Kommentera inlägget här :