saker som aldrig kommer att hända



1. jag inser att sport är till för mesar och sitter istället hemma och nöter playstation - varför röra på sej varje dag ? varför gå på någon sport överhuvudtaget ? varför ens ha någon kontakt med omvärlden ? nej jag slutar helt enkelt på konståkning och återvänder aldrig mer till ishallen eller någon annan idrottsanläggning . istället sätter jag mej i soffan framför playstationet och spelar call of duty hela dagarna . från och med nu är det att skjuta människor som är min hobby . det ända jag pratar om är det spelet och om jag måste så tar jag en snabb paus för att äta middag .

2. jag rakar av mej håret - ååh jag blir galen på mitt hår ! jag måste klippa mej.. och det är nu . inte nog med det, nu ska det inte bara toppas eller bli kortare . nu ska allt bort ! flintis is my new look .

3. jag livnär mej på pizza - bort med alla nyttigheter ! från och med nu börjar jag äta pizza varje dag, man lever ju bara en gång så varför inte leva gott ?

Kommentera inlägget här :