i will survive

idag var det nära att inte bli något inlägg, för oj vad trött jag här ! jag är helt slut . den här dagen kan jag säga er, har inte varit lätt .

och eftersom jag redan har berättat min dag för ungefär halva skolan så kan jag ju lika gärna skriva ner den här också .
den började alltså med att jag gick upp redan klockan 6 imorse, ingen sovmorgon för mej inte.. jag cyklade med 3 feta väskor till ishallen och sedan var det dags för morgonträningen . till en början kändes det som att jag drömde när jag gled runt där på isen men efter ett tag vaknade jag till .
sedan cyklade jag direkt till skolan och när jag är precis där vid willys (för er som inte vet, så ungefär 200 meter från skolan) så hoppar kedjan ur ! jävla skit ! min vanliga otur ?


bilden på jacob, precis som lovat ! han tyckte maten var god .

skoldagen rullade iallafall på, och onsdagar är ju som sagt den vidrigaste dagen eftersom den är fullproppad med massa olika ämnen . innan sista lektionen så fixar iallafall kristian min cykel, tack så hemskt mycket för det ! du är mitt helgon .
efter skolan cyklade jag vidare till salabacke för dans . det blev styrka så gott som hela träningen..
direkt efter dansen cyklar jag till ishallen, där jag träffar alva och mamma kommer förbi med en cupido-sallad . DET BÄSTA PÅ HELA DAGEN !

sedan har vi alltså både fys och isträning .
efter isträningen sen så ska jag ju då cykla hem.. men, då har jag glömt cykelnycklarna i skolväskan som mamma tog med sej hem när hon lämnade maten . smidigt ! så hon får cykla till ishallen med nycklarna och sedan cyklar vi hem .
när jag kom hem blev det ingen vila eller middag, nej fullgång med historia ! och jag har pluggat ända tills nu.. i ungefär 1 ½ timme .
så om jag har överlevt den här dagen, överlever jag allt !

en possitiv sak är iallafall att vi äntligen får datorerna imorgon !
godnatt

Kommentera inlägget här :