i can't wait to see you again

jag har så galet tråkigt just nu !
jag tänkte bara att ni kanske behövde få reda på det .

på något sätt så känns det som att det är söndag idag.. så jag får lite ångest över att jag inte har gjort någonting idag och framför allt, att jag inte gör någonting just nu !
när man har 2 extra lediga dagar såhär så tänker man att man ska leva ut dom till max . men vad har jag gjort kan man fråga sej ? absolut ingenting, jag har läst, jag har pluggat, jag har suttit vid datorn, jag har kollat på tv.. jag har varit ensam . det är där vi har felet .

så iallafall just nu gör jag det jag är bäst på dvs. har volymen på max och hoppar runt i mitt rum och låtsas att jag är en superstjärna !



kan ni se mej framför er ?

och om inte annat får kvällens spenderas med mina älskade ben & jerry

Kommentera inlägget här :