hej hej hemskt mycket hej !

skoooooola !
nu sitter jag här i gluggen, även den såkallade matsalen.. vi har äntligen fått våra datorer så vi sitter här och försöker fundera ut hur dom egentligen fungerar . just nu känner jag att det skulle vara bra att fortfarande gå i samma klass som erik..
jag måste säga att datorerna verkligen är ruttna, man kan inte göra någonting . man kan inte gå in på "mina dokument" och sen har jag massa uppsatser på min dator från andra elever ? sen har inte våra datorer heller någon webcam, sämst !
men jag hoppas att det kommer lösa sej .

så just nu sitter alltså jaob, linus, amanda, charles och gustav runt omkring mej med sina datorer och det är ungefär 50 olika låtar som spelas samtidigt .
nu ska jag käka.. fisk tror jag det blir .

hörs folks !

Kommentera inlägget här :