26 september

nu har jag precis kommit hem från ishallen . skönt att jag äntligen kan börja skriva den meningen igen .

hade först träning och därefter stannade jag kvar i ishallen för att kolla på a-lags matchen . idag har jag faktiskt kollat på närmare 3 matcher . först spelade bror riktigt tidigt imorse, redan kl 9.45 men jag är ju världens bästa storasyster så självklart satt jag i ishallen då .

dom spelade mot aik och matchen slutade 2-2 .
sen har jag ju kollat på a-lags matchen, almtuna-bofors som slutade 3-2 .
och sen hann jag komma hem och kolla på förlängningen i djurgården-modo, och den matchen avgjorde foppa med 1-2 . love it !

men jag har inte bara varit i ishallen idag.. även fast det låter som det .
men jag har faktiskt hunnit ner på stan en snabbis, införskaffade det här linnet för 180:-



nu ska jag käka och sen kommer alva hit .
hon är bäst .

Kommentarer :

#1: Pau

Du de där va då ett jäkligt snyygt linne!! :D :O

Om du nån dag bestämmer dig för att du inte vill ha det så finns jag här och tar gärna hand om det! :D

skriven

Kommentera inlägget här :