nöjen som varar förlänge upphör att vara nöjen

okej.. jag har inte varit i ishallen nu på 4 dagar !? det är inte normalt och jag mår inte alls bra utav det . men jag tror iallafall att jag äntligen ska börja träna imorgon för att halsen har blivit mycket bättre .

annars då ?
joråserruatt..

en annan dålig sak som jag inte mår bra utav är att modo förlorade mot frölunda idag med 2-4 . vad gjorde dom där ute på isen ?
men jag tycker att vi gör såhär, vi skyller på att det var elitseriepremiär och att dom små pojkarna (som inte är så små egentligen) bara var nervösa och nu taggar vi inför matchen mot djurgåren . tagga tagga tagga !
sådär och det ni kan göra är ju bara att sitta och hålla tummarna...

..eller nej det behöver ni inte göra egentligen för dom klarar sej utan det..

eller vad säger jag ? klart ni får göra det, vad som helst bara man stödjer sitt lag !

vilka är med mej ?
nu ska ni skrika: JAAAAAAAAA !

..haha, vad håller jag på med ? äsch, jag är för trött för det här .


godnatt .

Kommentera inlägget här :