18.47

hallå där universum - världen - europa - norden - sverige.. okej jag känner att jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst med det där .

den här dagen har väl inte varit speciellt lyckad om man skulle kunna säga så, det ända bra på hela dagen var väl att jag hade sovmorgon till 11.25, som jag har varje tisdag och det älskar jag . vad har då hänt som gjort att den här dagen inte alls har varit rolig ? jo det ska jag berätta för er som undrar..
ungefär efter halva skoldagen så fick jag hemskt ont i halsen - och det har jag fortfarande ! så istället för att vara den där glada och charmiga mathilda så blev jag sur och tråkig vilket jag tror linus märkte . förlåt för det !
så när jag kom hem från skolan tog jag en kopp te och sedan gick jag och la mej i min säng . har fortfarande så förbannat ont att jag inte vet vad jag ska ta mej till !
så nu missade jag träningen, pyttsan också ! jag vill träna, jag vill inte bli sjuk . så nu sitter jag och lyssnar på konståkningsmusik och drömmer att jag är ute på isen och glider .

men nu är det så att jag har velat hissa en sak så himla länge att jag tänker göra det . endast hissa en sak .


- paulinas videoblogg
ni vet alla sånna där fjortisars videobloggar som är endast 1 minut korta då dom håller på med håret och säger någonting om vad dom har gjort under dagen.. "mm, aah, och sen ba, och asså, mm, aah" osv. här har ni äkta vara ! paulina jag super diggar verkligen din videoblogg, den är så underbar !



http://pauuee.devote.se

Kommentarer :

#1: Pau

TACK! SÖTA MATHILDA! :D

Haha :P

värsta choken jag fick, haha trodde ingen hade sett den haha!! :P

I'm very happy now!

skriven

Kommentera inlägget här :