Nothing's ever built to last

dagens första och enda inlägg då .

i 4 dagar nu så har jag gått ut varje morgon och blåst ut luft för att se om det har blivit någon rök.. ni vet som det blir när det är kallt ute . men det har det inte blivit en enda dag, förut om idag ! idag när jag gick ut och blåste ut luft så blev det värsta rökmolnet . alltså gott folk, ni som har hoppats på att sommaren inte riktigt är slut kan ge upp ! nu är vi påväg mot kallare tider, det vill säga vintern .

så idag var det ändå än rätt så skön skoldag eftersom vi slutade tidigt .
efter skolan åkte jag hem där markus och pappa höll på att packa . nu har dom farit till karlstad på cup . och om jag nu ska vara riktigt ärlig, så kommer jag faktiskt att sakna markus . nu blir det jag och melvin fram tills på söndag . men vi får hoppas att det går bra för killarna där nere . LYCKA TILL !



kvällen spenderades i ishallen, först träning och sen var alva och jag duktiga och joggade ner och strechade . är så stolt ! nu jävlar ska jag bli vig .
efter det gick vi till grillen och köpte hamburgare och satte oss sedan i ishallen och kollade på bj elit .

men nu ska jag värma mej i min säng .
GODNATT

Kommentera inlägget här :