i'm coming out, i want the world to know, got to let it show

HÖSTLOV !
underbart, underbart, underbart ! ska verkligen försöka att utnyttja varenda minut av det här lovet och inte sitta hemma och rulla tummarna.. fast självklart så måste jag ju få sova ut också .

men den här skoldagen har ändå varit riktigt kul, kan inte alls klaga.. ! och det har hänt rätt så mycket också .
eller ja, först hade vi en svenska lektion och därefter mentorstid . efter det så har ju vi som har drama 2 timmars hål . pain ! det finns aldrig någonting att göra då .
men då kommer ju evelina på att vi kan ju åka hem till hennes pojkväns hus för dom är ändå påväg till usa och hon har en nyckel . toppen ! så då går vi dit, emma, julia, eve och jag och kollar lite på tv och tar en powernap och sedan vidare tillbaks till skolan igen .

sen så hade vi idrott . och jag trodde att det skulle bli en riktigt tråkig idrotts-lektion eftersom vi skulle spela basket, men oj vad jag hade fel !
det var den roligaste idrotts-lektionen jag varit med om . när vi spelade match på helplan så satt vi i mitt lag på avbytarbänken och dansade . daniel ledde den hela föreställningen och det blev nästan så att dom som var ute på planen och lirade kollade mer på oss än var fokuserade i spelet .
sedan när man väl var ute på planen så fortsatte det.. men jag känner att jag verkligen inte kan förklara hur roligt det var !

och jag måste ju bara tillägga att S1B måste vara celsius skönaste klass !
och med dom orden avslutar jag det här inlägget .
puss

DAGENS LÅT:



DAGENS FILM:


haha, jag gillar inte alls fotboll ! men det här var riktigt kul .

Kommentera inlägget här :