i was so wrong for so long

godmorgon !
själv så vaknade jag alldelens nyss, klockan är då 16.17 och det får mej att må piss, att ha sovit bort hela dagen .
nejdå, nu luras jag bara med er . jag vaknade väl kanske runt 12 och sen dess har jag hunnit varit i ishallen och tränat, kollat lite på tv och andra småsaker .

men nu ska jag då berätta lite om vad gårdagen bjöd på . jag och pernilla fixade oss hemma hos mej och efter det så åkte vi mitt ut i skogen till emma . där åt vi riktigt god mat, pratade och bara hade det allmänt trevligt . vi planerade sedan att åka vidare in till stan på fest i ulleråker .
så fick vi gå en lång mörk väg inne i skogen för att komma fram till bussen, vilket vi iallafall gjorde tillslut . men när vi väl var inne i stan så fick vi reda på att det tydligen var en fest hemma hos lovén (?!) vilket sammanträffande, så vi åkte dit istället .
när vi kom dit så insåg jag att jag kände betydlig fler personer där än vad jag skulle ha gjort i ulleråker . august, lukas, ludde, hägg, william, fredrik själv.. var några av dom som var där !

under kvällen så åt jag en möglig satsumas ? fråga mej inte varför.. men karl och jag fick för oss det . och jag kan nu med mina egna erfarenheter, säga att ni ska hålla er undan från det . jävligt äcklig var det !

och det var typ allt..

dagens låt (tack vare paulina..):



bilder kommer kanske sen..

Kommentarer :

#1: Pau

DEN LÅTEN E SÅ BRAA!!

HAhah möglig satsumas!! :P

skriven

Kommentera inlägget här :