i used to rule the world

helt onödig skoldag ifall ni frågar mej .
varför ?
dagen började först och främst i musikenshus redan kl 09.00, då jag och jacob skulle vara duktiga och börja skriva träningsanalysen som ska vara inlämnad och klar på onsdag . lika bra att ta tag i det här redan nu tänkte vi, så vi offrade alltså våran sovmorgon för att plugga . kungar vi är ?
fast egentligen hade ju då jag ingen sovmorgon utan jag hade dans, men eftersom jag skulle vidare till tandläkaren sedan kl 10 så skulle jag inte hinna gå på dansen . så när jag väl hade varit hos tandläkaren och vi skulle börja röra oss mot skolan så märker jag att tandställningen redan har gått sönder (?!) . så det var bara att gå tillbaka .

när jag äntligen kommer tillbaka till skolan så har vi engelska, där vi skulle prata med skolkuratorn dvs. ingen lektion ! utan under den tiden skulle vi bara fylla i en enkät, massera varandra och köra lite avslappning . sen har vi ungefär 2 timmars hål då draman är inställd igen ! tråkigt faktiskt..
sen dom två sista lektionerna skulle vi kolla på en film . världens konstigaste film för den delen, en munk som blev dränkt i grisblod ? ja ni hör ju.. kanske en film som skulle passa linnea, låter lite som det, haha !
så vad har jag alltså gjort i skolan den här dagen ? masserat jens och kollat på en munkfilm !


efter skolan så åker jag, linus och jacob till musikens hus igen för att fortsätta träningsanalysen som inte blir klar nu heller !
när jag kommer hem bjuds det på lövbiff med bakpotatis . inte mycket mat blev det för min del då jag har så förbannat ont i tänderna nu efter att tandläkaren spände tandställningen, inte skönt !
fortsatte med träningsanalysen som äntligen blev klar ! underbart, känner mej så himla duktig nu .
fick reda på också att markus kom i mattegrupp 5 (själv var man i 4:an när man gick på högstadiet) liten nörd han är ! nejdå, men han är smart och jag är stolt över honom .
men nu ska jag göra ordning mej för sängen .

EN STOR FLOPP:



viva la vida - darin
det finns bara ett coldplay, och du min vän kommer aldrig att ingå i den gruppen .

Kommentera inlägget här :