come on and move your body down, do the limbo dance

tjabba tjena hallå !
dagen började med att jag kollade "how lucky you are today" på facebook och jag fick 100% så man hade stora förväntningar på vad dagen skulle bjuda på .



men dagen rullade på först med svenska där dom sista gjorde sina föredrag, well done ! därefter så hade vi mentorstid då vi fick något minne till datorn (?) vet inte riktigt än vad det ska vara bra för men det får jag väl lista ut så småningom . 2 timmars hål och sedan idrott .
helt okej idrott faktiskt, eller den var riktigt rolig !
vi gjorde någon lek i början och sedan spelade vi lite innebandy och basket . på 2 matcher (i innebandy) lyckades jag skada christoffer, nemi och lif.. det bådar inte gott, jag är en riktig brunker på plan .
vi avslutade iallafall idrottslektionen med att dansa limbo, säger man så ? dansa limbo.. aja . kom 3:a men ska väl inte säga så mycket mer än så, limbo är inte min grej .


HAHAHA, jacobs låt !

men jag tycker iallafall inte att jag har haft direkt 100% tur idag eller vem vet.. tack vare det så kanske jag inte hade någon otur ? vad tycker ni, har facebook alltid rätt ?

någon som är värd att nämnas idag iallafall är: linus .
han är ju ett kapitel för sej, full av energi som aldrig tycks ta slut ! ni skulle sett honom idag på idrotten när vi spelade innebandy .
1. han springer med bollen, skjuter på mål men har sån fart att han fortsätter springa rakt fram rätt in i plinten, han flyger över den med huvudet före, gör någon slags handvolt bakom den och kommer sedan direkt springades tillbaka på planen
2. han springer med bollen, skjuter på mål, hela spelet vänder sedan och motståndarna anfaller, linus snubblar gör en bakåt kullerbytta direkt upp på två fötter och springer sedan för att ta tillbaka bollen

sådär nu ska jag nog avrunda det här inlägget innan det blir alldelens för långt..
hörs !

Kommentera inlägget här :