jag skrattar idag, kanske gråter jag sen

GODMORGON !
nu sitter jag här inlindad i mitt varma duntäcke framför datorn och håller mej uppdaterad på vad som händer just nu i kobbs arena . almtuna spelar mot rögle och det går inte alls bra.. 2-0 står det just nu .
JAAAAAAA !
nu gjorde dom nyss ett mål, haha . härligt härligt ! keep up the good work . endast 5 minuter kvar, det klarar vi .

gud vad jag känner mej insatt när jag håller på såhär.. men jag antar att jag inte hade varit lika insatt om det var tex. fotboll det handlade om . det är det många inte förstår, att jag faktiskt gillar att kolla på hockey . för många så är ishallen typ en kill-magnet, det finns killar där men dom egentligen inte är ett dugg intresserade av sporten . haha, hur jag håller på..
tycker ni det är bra eller dåligt att ens syskon är insatta i det du gör ? i den sport du håller på med ?

WOOHOO ! 2-2 slutade matchen, min brori gjorde mål i sista sekunden.. jag älskar honom, iallafall just nu.. haha .
nej nu ska jag klä på mej !
puss

Kommentera inlägget här :