it's harder everyday

nu har jag äntligen tränat klart för idag !
och jag är helt slut kan jag säga er..

nu sitter jag iallafall här framför datorn med färg i håret . yess, nu ska det färgas också ! och jag hoppas verkligen att det blir bra . för jag orkar inte med en till besvikelse över mitt hår .
men nog pratat om håret, det har jag gjort alldelens för mycket nu tycker jag .

imorgon är planerna som så: att jag först ska träffa pernilla på stan . vi ska kika runt lite och se om vi hittar något som vi kan ha på oss på halloween festen sen på kvällen . därefter ska hon följa med mej till ishallen och jag ska träna . sen ska vi hem till mej och fixa oss och sen ska vi bege oss mot almunge !
vi ska hålla till hemma hos emma och vi ska äta gott och bara ha det allmänt trevligt, vi får väl se imorgon var kvällen har att erbjuda !
så fredagen är helt enkelt planerad från topp till tå .
vad ska ni hitta på ?


får hoppas på att emmas hus ser ut såhär, annars blir det en till besvikelse..

nej nu ska jag hoppa in i duschen och skölja ur hårfärgen .
later !

Kommentera inlägget här :