standing on broken dreams

jag är hemma !
känns inte som att jag har varit hemma och inte gjort någonting på hur länge som helst.. det har helt enkelt varit full rulle dom här första dagarna på höstlovet . men det gillar vi !
men det kan vara skönt att bara sitta hemma framför tv:n också .

igår så kollade iallafall jag och linnea på filmen, cruel intentions, en djävulsk romans på svenska.. vi har kollat på den tillsammans förut men nu var det så länge sen så vi bestämde oss för att kolla på den igen . filmen slutade runt kvart över 1 och då var jag trött som en.. jag vet inte, toktrött var jag iallafall ! så då gick vi och la oss .

sedan har jag också hunnit med att träna imorse så åkte tidigt hemma från linnea, har inte fått en enda sovmorgon än ! hemskt .
men nu funderar jag på att börja plugga på samhällskunskaps provet som är på onsdag efter lovet .
ska jag eller ska jag inte ?


någon som har börjat att skriva sin önskelista än ?
jag har !

Kommentera inlägget här :