gårdagen är redan förbi, morgondagen är för långt bort i tid

man inser inte hur snabbt tiden går egentligen.. just nu sitter jag nämligen och skriver min önskelista och man får genast sånna där mysiga julkänslor . fast det första jag tänkte på när mamma sa att det var dags att skriva en önskelista var: till vadå ? vad ska jag skriva en önskelista till ?
jag hade inte alls tänkt på att det faktiskt inte är så långt kvar till jul . endast 70 dagar kvar .

men nu ska jag berätta något som ni kanske inte visste.. att imorgon drar jag till örnsköldsvik !
det ska bli grymt ! älskar norrland .
sen så kanske det finns massa snö där också, ännu mera julkänslor .



ska snart börja packa men känner inte alls för det . jag brukar vara en riktig hejare på att packa, faktiskt . brukar alltid veta vad jag ska ta med mej, men just nu har jag inte en blekaste aning . behöver iallafall inte packa för så länge, endast 2 dagar eftersom jag kommer hem igen på söndag .

det där var allt för nu !
puss

Kommentera inlägget här :