let's live it up

sådär nu har jag kommit hem från ishallen . har varit där hela dagen igen..
det gick väl inte direkt så jättebra för åkarna från usk, dom gjorde några fina åk men några bra placeringar blev det väl inte . josefine 4:a, hanna 12:a, julia larsson 9:a och julia hänni kom på 14:e plats .

efter tävlingen så gick jag och alva in i c-hallen där det var hockeymatch, almtuna - arlanda . snabba puckar och hårda tacklingar, så att hela sargen skakade .
sedan åkte vi hem när det var 2 minuter kvar av matchen, då stod det 3-2 och jag hoppas att det slutade så .

så nu är jag äntligen kommit hem från kylan där jag har varit i 7 timmar och nu fryser jag som en.. jag vet inte vad ? men fryser det gör jag !
men nu så ropar brori att det är middagsdags ! och efter maten hade jag tänkt plugga lite historia, vi får väl se hur det går .



Kommentera inlägget här :