you are my life now

idag vaknade jag upp hemma hos alva i hennes stora 1,40 säng .
sov otroligt skönt och jag vaknade av att solen lyste in genom fönstret . det var ett tag sen det var fint väder nu så man blev genast på bra humör !

idag så har jag spenderat min största del i ishallen . kollade först på markus match, almtuna-aik som slutade 1-1 . och sen efter det så hade jag hockeyträning . lika roligt som vanligt !
nu under kvällen så har jag kikat lite på tv, bland annat robinson som har börjat nu igen och sen har jag suttit lite vid datorn .
skönt att bara ta det lugnt då jag fortfarande inte har tagit igen dom där timmarna sen i torsdags natt .

den här tröjan vill jag ha .
men självklart finns den bara i storlek large .



sen en annan nyhet är att jag seriöst har blivit beroende.. eller desperat kanske man kan säga i twilight . både i filmerna, böckerna och skådespelarna !
nu vill jag bara att tiden ska gå så snabbt som möjligt då det är premiär för twilight eclipse den 30 juni .


no one will surrender tonight… and i won’t give in . i know what i want .

Kommentarer :

#1: Pau

ÄLSKAR HELA TWILIGHT FENOMENET!!! :D



30:e.... LÄÄNGTAR!!!! :O :D !!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

skriven

Kommentera inlägget här :