new moon

sitter just nu på min näst sista lektion.. swedish !
vi sitter och kollar på en totalt värdelös film, dom i klassen som har sett den förstår vad jag menar..

idag är det torsdag och egentligen så slutar jag kl 14.00 idag . men idag ska vi på någon föreläsning så jag kommer inte komma hem förrns runt fem någon gång.. jobbigt värre . men jag tror faktiskt att föreläsningen kommer vara rätt så intressant då han som ska föreläsa eller vad man ska kalla det har sprungit tvärs över amerika och massa sånt .

ikväll så kommer iallafall linnea hem till mej runt klockan 7 och sedan ska vi ner på stan för att kolla på förhandsvisningen på NEW MOON . som jag har längtat !
filmen slutar inte förrns runt 2 någon gång så kommer antagligen vara helt slut imorgon i skolan, men det är det värt .



DAGENS LÅT:

love it !

Kommentera inlägget här :