i don't wanna miss a thing

idag har jag inte orkat ta min tid att skriva något inlägg även fast jag har varit hemma hela dagen..
och det har inte varit för att jag har haft fullt upp med att göra massa andra saker . tvärtom ! idag har jag inte gjort någonting . det är så fruktansvärt tråkigt att vara sjuk och hemma ifrån skolan . visst kan det vara skönt att få sova ut.. men när man väl har gått upp så finns det inget att göra förutom att ligga i soffan och dega framför tv:n .

så även idag har jag kollat på film och idag blev mannen med järnmasken .
jag har aldrig sett den förut och jag hade nästan bestämt mej innan att den skulle vara dålig.. så därför överraskade den mej, den var inte så tokig.. helt okej !
och till filmen unnade jag mej även en ben&jerry's half baked . mums

Kommentarer :

#1: Pau

GOTT!! :D

skriven
#2: Jullsan<3

ÅÅ...älska BJ!!!<3<3

Hoppas du kommer tillbaka till skolan snart ,jag saknar dig =)<3

skriven

Kommentera inlägget här :