el clasico

NU !
upp till bevis.. är det bara jag som är allmänt dum i huvudet och inkompetent -som mina kära klasskamrater säger- eller finns det fler människor där ute i uppsala, sverige, världen.. jag vet då inte hur långt min läsarkrets når, som inte vet vad el clasico är ?

enligt några i klassen, jag nämner inga namn, så tycker dom att det ska vara självklart att man vet vad el clasico är även om man då inte är fotbollsintresserad .
jag som då är 0 fotbollsintresserad kan helt ärligt säga att jag fick reda på vad det var idag .
så..
vet du vad el clasico är ?
kom igen nu alla gamla dansbrudar kommentera.. jag slår vad om att ni inte heller vet vad det är ! och det innebär att jag har rätt .

Kommentarer :

#1: nathalie

ja har ingen aning om vad det är ! haha :) fotboll är tråkigt !

skriven
#2: Pau

JAG VET INTE VAD DET ÄR!!?? :P :O

skriven
#3: oskar

haha kunde ju tagit en liten nyare blid eller en från el clasico!

skriven
#4: Amanda

Hahah neej jag visste heller inte, dock visste jag att fotboll var inblandat, men oskar fick ta och berätta det för mig mer än än gång, känner att fotboll är inget jag hänger med i;)

skriven
#5: Elsa

Jag vet vad el clasico är, det är den stora matcen mellan "ärkefienderna" real och barca. :P Barca VANN med 1-0 :D

skriven
#6: Yas // anv: some1 lösen: piratkopierad

OOOOOOOOOOOH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO INTE OKEY det är allmänbildning fifän! el classico är typ som ett derby. (fail om jag skulle säga fel)

skriven

Kommentera inlägget här :