livet är för kort för att man ska ge upp

okej nu känner jag att jag verkligen har varit urusel på att uppdatera här i bloggen..
i söndags så var jag och mamma på ikea och skopunkten och shoppade loss lite . älskar att gå runt på ikea, speciellt nu när det är sådan julstämning där inne !
när jag kommer hem från skolan sen så kanske jag bjuder på någon bild där ni får se vad jag införskaffade .
köpte bland annat 2 par nya stövlar eller boots eller vad man ska kalla det..

igår så var det måndag och dagen startade med dans . dock inte balett som det brukar vara utan istället dansade vi reggaeton/dancehall/salsa . så det var bara att gå upp och shejka ass !
sedan fick vi reda på några goda nyheter att karin ska vara borta ända tills på onsdag (..förlåt karin..) så idag så fick jag sovmorgon ända till TIO ÖVER ETT !
helt sjukt..
och med det kan jag fortsätta berätta om dagen . idag hade jag världens fetaste sovmorgon ända till klockan tio över ett . grymt skönt ! gick upp runt klockan 10 och därefter åkte jag ner på stan för att äta lunch med mamma på amazing thai . gött !

nu är skoldagen redan slut, hade 2 lektioner ! värt.. ? nej .
så nu sitter jag i biblioteket med pernilla och isak och väntar på att mamma ska komma och hämta mej .

och juste ! apropå min lilla tävling.. kan man kalla det så ?
aja iallafall vilken reklam låten är med i, så är ni så otroligt dåliga på att gissa så ni får inte reda på svaret.. än !
kan ge er en ledtråd.. B .
that's all !

mina älskade klasskamrater får stå för dagens bilder..

snyggingar !

fokuserad ?

ett skepp kommer lastat med 2 sköna filurer: charles och frida .

en hungrig martin och dagens sjukling.. bli frisk !

Kommentarer :

#1: Jullsan<3

Men jag känner igen låten men jag kommer verkligen inte på va de är...:P

skriven

Kommentera inlägget här :