let's break the rules

första skoldagen efter höstlovet då .
och den var förjävlig.. nejdå nu ska vi inte ta i .
men jag kan väl säga som så att det inte var speciellt kul, skulle hellre ligga hemma och kolla på en film eller liknande . men jag ska inte klaga ändå för vi hade bara 2 lektioner . men samtidigt så känns det ännu mer onödigt att jag gick upp tidigt imorse för endast.. 2 lektioner !
men idag hade vi iallafall drama och jag gillar verkligen just den lektionen.. den är rolig och min lärare är superbra ! sen så är det ju den enda lektionen som jag har med mina gamla classmates så det är mysigt .

efter skolan så följde jacob och linus med mej hem, men dom har åkt iväg till ishallen nu . vi gjorde väl det vanliga.. sov, åt godis och försökte plugga . men det har inte blivit mycket plugg idag alltså ! fy skäms på mej, borde egentligen inte ens sitta här..

tror förresten att jag börjar bli sjuk också . har ont i halsen och ont i mellangärdet, som jag har sagt hela dagen men det visades att jag inte alls hade ont i mellangärdet utan i luftrören . scary !



nej nu blir det PLUGG ett litet tag !

Kommentarer :

#1: jullsaan<3

Naw stackare=(Inte bra att vara sjuk :P

Inte heller så bra på¨att plugga;)<3<3

skriven

Kommentera inlägget här :