den som väntar på något gott..

läskigt imorgon är det onsdag..
eller inte läskigt att det just är onsdag utan läskigt för att det känns som det var onsdag alldelens nyss .

tiden går så fruktansvärt snabbt och idag är det bara en månad kvar tills julafton också .
och 5 dagar kvar till första advent, beroende på hur man räknar . och 66 dagar kvar tills erik fyller år, och 112 dagar kvar tills jacob fyller år, och 218 dagar kvar tills twilight eclipse, och 236 dagar kvar tills linnea fyller år, och 253 dagar kvar tills JAG fyller år och sist men inte minst (eller jo..) 314 dagar kvar tills linus fyller år !
märks det att jag har en nedräknare på mobilen.. ?
nej tänkte väl det .



imorgon har jag iallafall sovmorgon igen .
men jag tror ändå det är dags att börja tänka på refrängen .
GODNATT !

Kommentarer :

#1: Jullsan<3

Jäklar vilken koll=) Men jag då??=(

skriven

Kommentera inlägget här :