22.22 - önska er nått !

först är man trött, sen blir man pigg, sen så är man så trött att man blir helt speedad .
det vet jag av egna erfarenheter . som idag på dansen imorse tillexempel .
men idag alltså.. !
otursdag idag.. fast inte för mej ! för en gångs skull.. melvin ramlade omkull på cykeln så han har vääärldens största blåtira ! stackars honom . sen åkte våra grannar till sjukhuset och mammas kompis hade också åkt till sjukhuset idag .
+ att min enda otur idag var att efter skolan, så skyndade jag mej hem eftersom jag trodde att jag hade träning.. hade jag det ? nej !
så jag hade kunnat gått på stan med linnea, erik och kristian iallafall . men aja.. life goes on .

lite dagens får det bli..
dagens roliga händelse : linneas och min "tagare" runt trädet (fråga inte!)
dagens låt : hide and seek (fråga inte heller)                                                         
dagens jobbigaste : danslektionen..
dagens bästa : det var inte så mycket som var bra idag.. men något som alltid är bra.. är ju mina underbara kompisar !
dagens sämsta : att jag inte hade någon träning .
dagens humör : toppen !
dagens kram : har inte fått speciellt många kramar idag.. fast jag har fått väldigt många av julia . så det blir väl hennes då .
men nu ska jag sova .
P&K

Kommentera inlägget här :