torsdagtorsdagtorsdag

godmorgon alla morgonpigga !
jag gick och la mej halv 3 igår.. eller inatt snarare och jag är uppe nu . klockan 07.56 . men jag kan inte somna om helt enkelt . så jag tänkte så.. att då kan jag ju lika gärna gå upp .
haha nej så är det inte alls !
jag skulle kunna sova till 12 om jag bara fick . men nej . jag ska nämligen iväg och dansa om en timme .
jag är verkligen jättetaggad på det just nu.. och för dom som inte förstår så är jag absolut inte ironisk .
så dagens planer är väl så gott som bara dans . sen efter att vi har dansat ska vi ut och fotas lite . till showen of course !

aja, kan väl passa på att berätta lite om gårdagen då . det var jättekul ! förutom att på slutet så var så gott som alla föräldrar helt jätte packade . dom vinglade in och ut, dom jagade olle fram och tillbaka och dom sa saker som : lukta på lakanet, lukta på lakanet ! typ . nått sånt.. ?
vi får se om det kommer några bilder lite senare !
men nu ska jag gå och äta frukost.. blä !

från en trött mathilda .

Kommentera inlägget här :