too lost in you..

jag är trött..
som vanligt .

idag gick jag upp klockan 7.. roligt . vi dansade alltså idag också . nu känns det ändå rätt så bra !
när vi hade dansat klart gick jag, julia, paulina och erik till stan . observera gick ! för att sätta upp affischer lite här och var . så nu sitter det affischer i hela stan typ . bra gjort av oss där tycker jag !
men just nu har jag fullt upp . med allting, skola, dans, bal.. min kalender är helt proppfull med massa saker jag måste göra .
titta, läs och tyck synd om mej :
23/5 - fixa det sista till balen . dvs skor, smycken, väska, smink..
24/5 - vara med linnea . vi ska prov sminka oss och fixa frisyrer till balen OCH göra klart det förbaskade so-arbetet .
25/5 - BAL !
26/5 - geografi arbete klart och spanska läxa .
27/5 - redovisning om ecstasy ?
28/5 - redovisning om ecstasy ? och vårshow genrep .
29/5 - LEDIG.. dock inte från skolan .
30/5 - vårshow
31/5 - vårshow
1/6 - outside the lines
2/6 - outside the lines

ser ni ?
ååh jag orkar inte.. !

Kommentera inlägget här :