söndag, sunday, domingo

eurovision är så överskattat . jag tycker det är så himla tråkigt + att jag förra året lovade mej själv att aldrig mer kolla på det . så igår kväll blev det robinson som gällde för mej .
vad ska man säga ? brukar alltid ha så himla många kommentarer om robinson . men nu har jag faktiskt inte så många . bara det att jag tyckte det var synd att lucas åkte ut . jag tyckte och tycker fortfarande att elenor ska åka ut .
efter robinson kollade jag bara på sveriges bidrag och sen gjorde jag lite allt möjligt .
idag har jag spenderat hela morgonen med att lyssna på EMD . jag är fortfarande helt off sen igår .
men nu ska jag snart vidare till lötenkyrkan för att dansa . efter det ska jag direkt åka till musikens hus och kolla på kusinernas dansföreställning . det ska bli kul !

btw, så har jag lite panik . för jag kom på att det bara är 1 vecka kvar till balen ! och jag har inte fixat skor, smycken, väska, håruppsättning, sminkning.. osv . HELP !


Kommentera inlägget här :