robinson

sådär.. nu är lördagen snart slut och det är snart dags för sängen .
ikväll lyxade vi till det med jordgubbar och glass samtidigt som vi kollade på robinson . jordgubbar är verkligen nästan det bästa som finns ! både nyttigt och gott .
men apropå robinson.. vad håller alla tokstollarna på med egentligen ?
alla säger ju hela tiden "jag vill åka hem, jag vill egentligen inte vinna den här tävlingen, jag skulle kunna vinna ifall jag gav 100%, tack för att ni röstade ut mej" liksom vart är dom riktiga överlevarna ? som är värda att vinna.. 1 miljon eller vad det är ? och christian som började gråta idag.. HAHA ! jag dog av skratt . mespropp !
nej, dom som är värda att vinna är iallafall blomman, angela, anna eller jarmo . that's it och punkt slut .
- okej förlåt men jag är vääldigt insatt i robinson -


nu ska jag snart sova.. dvs. när jag blir trött !
puss på kinden !

Kommentarer :

#1: natta

jag håller helt med, dom är dom enda värdiga vinnarna. :]

skriven
#2: julia

Håller verkligen me!!Varför är man med i robinson om man inte vill vinna är dom där för att svälta eller??..aja jag tycker anna ska vinna för hon snackar inte så mkt eller jarmo med sin morgon gympa hhahha...Men han e typ miljonär :O

Hahha..du är inte ensam om att vara insatt i robinson<3<3<3

skriven
#3: Julia

Håller med dig till 100% Jag tycker Anna ska vill hon är lugn och tänker smart:) puss<3

skriven

Kommentera inlägget här :