robinson 2009

VAR DET RÄTT PERSON SOM VANN ROBINSON 2009 ?



årets överlevare blev ellenor pierre från gävle .
jarmo och ellenor lyckades att ta sej hela vägen ända till finalen . men det blev tillslut ellenor som vann alltihop .
jag tyckte det var.. sämst helt enkelt ! om jag bara får ändra på alltihopa så tyckte jag att erik blomqvist skulle vunnit allt .
men om jag fick välja av dom 4 som var kvar tycker jag helt enkelt att anna och jarmo skulle kommit vidare till final .
en annan dålig sak var hur själva finalen avgjordes . att dom andra fick rösta på den som skulle vinna . jag menar :
var verkligen ellenor en riktig överlevare ?
enligt mej så klarade hon sej genom hela robinson på grund av att hon inte var något hot .
eller vad tycker ni ?
men iallafall.. grattis !

Kommentera inlägget här :