Läs allt ! du kommer inte att ångra dej

OJ, händelserik dag idag . verkligen !
startade dagen med balett . precis som vanligt . efter baletten åkte jag moppe till skolan.. första gången för iår + att jag var nästan helt osminkad ! för vi skulle sminka oss "på riktigt" sen när vi skulle sminka oss till avslutningsfotograferingen som vi hade idag . men vi hade iallafall bråttom till att fixa djävulshorn, vilket vi ännu inte hade fixat . så vi småsprang till partaj som vi hoppades på att ha ett par horn . men det var stängt !
så då gick vi tillbaka till skolan och hade so . men inga arbetade typ så då fick vi förbereda oss inför avslutningsfotot .
vi skrev skyltar och sen cyklade jag och linnea vidare till magneten . våran ända chans !
och där hade dom horn ! inga fina direkt.. men dom funkade .
sen sminkade vi oss och redan då kryllade skolgården med.. annorlunda människor . det var allt från nördar till "transvestiter" till maffiamänniskor till balettdansörer osv osv.
så vi stod och kollade på när dom andra klasserna blev fotograferade och sen blev det våran tur !
VÅRAN KLASS ÄR BÄST ! helt klart . var bara tvungen att skriva det .
sen tog vi en bild på alla 9:or tillsammans också . men på den bilden kommer jag antagligen stå på alla fyra . för att en viss person.. nämner inte vem, men ni kan få en ledtråd : är även ett träd som blommar nu, under våren.. knuffade ner mej .






(för mer bilder.. kolla bilddagboken)

men iallafall . vi hade alltså inga lektioner ! bara mentorstid..
efter skolan stannade jag kvar i skolan.. för jag ville inte åka buss så som jag såg ut .
nu ska jag snart vidare och träna .
ciao !

Kommentera inlägget här :