fullt ös medvetslös

den här underbara tisdagen startade med nationella i biologi . i 2 ½ TIMME !
inte kul . men jag är ändå vääldigt glad över att vi fick biologi och inte kemi eller fysik iallafall.. där jag verkligen inte fattar någonting . det gick väl helt okej . kunde gått bättre, kunde gått sämre .
efter provet så hade vi iallafall håltimme i 2 timmar så då åkte jag och linnéa hem till mej . vi gjorde VÄRLDENS GODASTE pizza ! och det går hur snabbt som helst att göra . bara 20 minuter totalt ! den är så fiffig att man inte ens behöver göra själva degen utan man rullar bara ut den . det gillar vi !



sen när vi kom tillbaka till skolan var det dags för bild . då fick vi göra skyltarna som vi ska ha imorgon på avslutningsfotograferingen . och jag vill verkligen inte vara med . kommer se ut som en hora ! vilket jag absolut inte vill..
menmen.. här får ni iallafall en inblick på hur vårat foto kommer att bli .



sen tog min skoldag slut . för vi hade ingen matte . skönt !
efter skolan gick jag och linnea på stan och efter en stund träffade vi kristian . vi panik letade kläder till fotograferingen imorgon och vi panik letade skor till balen . ja, vi hade panik helt enkelt !
när jag kom hem åt jag en väldigt god middag.. och sen hade jag fys med 96:orna .


nu ska jag.. inte sova än . men snart !
puss

Kommentera inlägget här :