19.22

nu har jag inte bloggat på hela dagen . men jag har verkligen inte kommit på något att skriva om .
det är liksom inte bara att skriva ett inlägg.. utan ibland kan det bli så att jag sitter i en halvtimme och skriver, suddar, skriver, suddar bara för att det ska bli bra .
men idag har jag iallafall varit på gränby . först kollat kläder och sen handlat mat . hittade en grymt snygg adidas-jacka som jag blev lite smått kär i . men tyvärr hittar jag ingen bild på den .

sen har jag kollat på en film också . en konstig film . jag hatar filmer som inte har något bra slut .

sen kom jag på en grej . jag har två olika klädstilar . en när jag är i skolan.. och en på helgen . 
i skolan så har jag ofta.. tights, jeans, toppar, smycken och "ordentligt" hår osv. allt är väldigt tight, och väldigt ordentlig . som att jag har koll på allting, eller ja.. ni förstår .
och på helgen har jag jätteofta, mjukisbyxor, stora tröjor, scarfs och ruffsigt hår . och då snackar vi inte knullruffs eller något annat fjortisaktigt . utan.. mer mitt naturliga hår . lite lockigare (men fortfarande inte helt lockigt) . lite street känsla typ .
eller hur vet jag hur man klär sej när man dansar street.. eller hiphop eller breakdance eller nått annat liknande . men det är så jag tänker att man klär sej iallafall . aja, whatever . ni förstår !
bara nått som jag kom och tänka på . är det så för er också ?

Kommentarer :

#1: Pau

vill ha den där skjortan!!

skriven

Kommentera inlägget här :