söndag

ååh känner ni att det är vår i luften nu !?
jag blir så glad när det är sånt här väder, det är så härligt ! 5+ grader nu är det bara fram med vårjackan och vårskorna, haha !
idag har jag hittills hunnit träna både i ishallen och dansat . försov mej till isträningen men som tur var så är ju marina i luleå så det gjorde inte så mycket . matilda och alice hjälpte mej iallafall med showprogrammet .
sen efter det åkte jag hem och fixade det sista i mitt rum, gud så snyggt det har blivit !
ni kan få se lite bilder nu också :


fint va ? eller vad tycker ni ?
men nu ska jag vidare till gränby centrum med mami .
vi hörs mer senare !
puss

Kommentarer :

#1: johannna

de blev riktigt snyggt , verkligen !

skriven
#2: Pau

Hur fint som helst!!!!

LOVE IT!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :