morgonpigg ?

godmorgon !

nu har jag lyckats gå upp en timme för tidigt . för jag tänkte ju att jag började som vanligt på tisdagar, alltså 9.40 men jag börjar ju 50 minuter efter det . så då var det bara att ta fram datorn . irreterande ! i vilket fall som helst . jag kunde ju ha sovit nu..

men vad är det som händer med det vackra vårvädret !? det snöar ju ute nu . usch nej !  så ska det inte vara . fram med solen igen, tack .
men vet ni vad ? igår när jag var på stan hittade jag världens härligaste grej - en tvål . men inte vilken tvål som helst, utan den är alldelens geléig (?) och den var hur bra som helst ! man luktade gott flera timmar efteråt och sen blev man alldelens mjuk om händerna . och det är faktiskt sant !
så kanske en present till din mamma när hon fyller år ?


den kan man hitta på Lush .

OCH NU KAN NI OCKSÅ FÖLJA MIN BLOGG MED BLOGLOVIN !
klicka

Follow mathilda

pusshej !

Kommentarer :

#1: Miss Magnusdotter

sv: Tack snälla du! och detsamma! Hoppas du haft en bra dag :)

skriven

Kommentera inlägget här :