madagaskar 09

dagen har varit så otroligt skön ! den första måndagen som jag rent ut sagt... har älskat !
nu är "madagaskar-stunden" slut och vårshowen är över för i år . vilket faktiskt känns lite trist .

min dag har iallafall sett ut såhär . jag vaknade och cyklade direkt till ishallen . showen pågick från 10-11 ungefär och vilket stöd vi fick från publiken . små barn är så härliga ! autografer fick man skriva efter showen också, haha .
när vi sedan hade bytt om till vanliga kläder och alva och julia tvättat bort sin ansiktsmålning åkte vi ner på stan . vi åt först på little italy och sedan gick vi runt i massa olika affärer . vilket vi inte borde gjort för nu vill jag ha massor !
efter det åkte jag och alva hem till mej och hon "hjälpte" mej med spanska läxan . riktigt fin blev den iallafall .
pappa : vad gör dom för nånting ?!
mamma : dom eldar i köket..

imorgon är det skola igen (tyvär!) men har iallafall sovmorgon till halv 11 . skönt !






hur har eran dag varit ?
puss !

Kommentera inlägget här :