lördag 14 mars

tjenatjena
har inte hunnit fota mitt rum än, men gud så snyggt det blev ! jag är riktigt nöjd .
egentligen är det inte så mycket som är nytt, lite små dekorationer sådär men sen så har jag framför allt städat också och det gör ju så att det ser 100 gånger bättre ut . så det har jag sysselsatt mej med den här lördagskvällen men sen så har jag ju självklart också kollat på melodifestivalen !
det finns inte så mycket att säga.. jag tyckte inte att rätt låt vann, men den är ju helt okej och framför allt speciell och det är ju bra . men det jag är riktigt jagvetintevad men sur på, är ju att "af ugglas" kom TVÅA ?! vem som helst kunde ha kommit före henne.. ! hon skulle ju komma sist . jag säger bara tack och lov för att hon inte vann !

vinnaren 2009 alltså :





var det rätt att hon vann ? vad tycker ni ?
puss och kyss !

Kommentarer :

#1: Pau

Nej asså operan borde inte vunnit...Och Caroline af ugglas är jätte charmig ju!!!

Asså folk fattar inte henne bara...hon har hur mycket själ i musiken som helst....visst hon e lite knäpp men vem är inte de liksom!

skriven

Kommentera inlägget här :