21 mars

långtråkigt

den här dagen har varit väldigt långtråkig . men jag gjorde iallafall lite av dagens planer.. städade mitt rum som nu är snyggt och välstädat och sen så har jag dansat .
var också och hämtade min/mammas cykel hos sofie då adam, sofie och olle kom ut och frågade ifall vi ville komma in . så vi åkte hem och åt lunch och cyklade sedan direkt till sofie och adam igen .
efter att jag hade varit där en liten stund så cyklade jag sedan vidare - med sofie på pakethållaren - till ekeby .
jag har bestämt mej nu för att börja cykla lite oftare . man vill ju bli smal till sommaren 09, så det är lika bra att börja någon gång .
på dansen var det bara jag, amanda och paulina där men det gick bra iallafall .

när jag kom hem så hade markus, melvin, mamma och jag en liten hemmakväll framför robinson . pappa har fortfarande inte kommit hem .
apropå min pappa . såhär kan en konversation med honom se ut :

- mathilda, vill du göra en insats här i livet.. ?
(blir genast nyfiken och svarar..)
- ja vadå ?
- gå till köket och gör ordning 3 st hårda mackor (knäckebröd) med 4 skivor ost på .
haha (?)
men ska sova nu, show imorgon som gäller ! 17.00 i gränby ishall check it out !
pusshej !

Kommentera inlägget här :