090327

fredag äntligen !
skolan var som vanligt . började den underbara fredagen med matte, sedan fortsatte vi med kemi där vi fick labba . väldigt roligt, vi gjorde en skumsläckare, typ .
efter det hade vi engelska där vi har som ett litet kärlekstema typ . så idag blev vi placerade två-och-två och skulle översätta en engelsk låt till svenska som vi sedan skulle läsa högt för klassen och alla skulle gissa vilken det var . jag kan säga att det var en upplevelse att få höra så många killar läsa en "kärleksdikt" typ, riktigt gulligt !



when you say nothing at all - ronan keating
 
to beautiful for words - christina aguilera
 
it must have been love - roxette
 
heaven - bryan adams

bleeding love - leona lewis

efter skolan åkte jag iallafall hem och sedan cyklade jag direkt till ishallen . shit vad det blåser mycket ute nu alltså ! jag höll nästan på att blåsa omkull med cykeln .
har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll men hoppas på något kul !
pusshej så länge

Kommentera inlägget här :