090204

hemma från skolan ! sköönt .
idag har skolan för en gångs skull varit rätt så soft ändå, på något sätt .
fick sluta tidigare idag också för att sandra fortfarande är sjuk . hade ett föredrag också i svenskan där man skulle beskriva någon i klassen . gick väl helt okej !
efter skolan gick jag erik, gustaf och linnéa på stan en stund också . kollade in skor, åt på cupido och sen så försökte vi också tvinga in gustaf på H&M .
vissa killar är ju verkligen så (känn dej inte träffad gustaf) att dom måste ha märkeskläder . dom kan inte köpa nått på H&M, JC, Stadium osv. även fast det kanske finns en exakt likadan tröja där som är 200 kr billigare . min lillebror är också sån .
jag kommer ihåg en gång då mamma erbjöd honom att köpa en adidas-jacka men nej om det inte var peak så ville han inte ha nått .
så nu undrar jag..

tycker du att märkeskläder är viktigt ? vart handlar du dina kläder mest ?

 
 

Kommentarer :

#1: elzuff

HAHHA alltså jag har typ lovat 50 pers men suuure bacon :D mmm bacon..

hahha anywaaay !

vad ska du ha på dig :O ?

skriven
#2: elza

sv ; hahah alltså jag har värsta bilden i huvet men alltså den verkar typ motsattsen så jag vet inte :O

imorgon ska jag iallafall rensa eriks garderob såå :D

men erkänn att vi pratar ihop oss ?

det är fan äkta mig att typ komma i balklänning

skriven

Kommentera inlägget här :