E.M.D IN MY HEART

UNDERBARA DAG . jag är överlycklig .
dagen var först rent ut sagt.. tråkig . man vaknade på morgonen i ett grått, trist rum och hade sedan ingenting att göra på hela förmiddagen .
men what a hell, eftermiddagen och hela kvällen skulle ju ändå bli bäst ! så vem brydde sej..
dagen spenderades alltså framför tv:n och desperate housewives . och sedan klockan 6 åkte jag till fyrishov där jag mötte linnea . vi gick runt lite utanför fyrishov och köpte en sockervadd och väntade på att klockan skulle närma sej 7 då dom underbaraste killarna i sverige skulle visas på scenen .
under väntan så roade vi oss lite med att klaga över hur alla såg ut i publiken . och vi räknade också ut att publiken bestod 30 % av småbarn, 60 % av fjortisar och 10 % av mammor . så det var helt enkelt bara vi som var normala .
men iallafall .
det var helt awesome ! dom sjöng grymt bra och såg så mycket bättre ut i verkligheten .
efter alla låtar var det dags för signering så linnea och jag sprang och köpte en t-shirt och 2 affischer .
och sedan direkt till stängslet där dom signerade . jag fick allas autografer !
och alla kollade på mej och danny log och mattias log och jag dog . det går helt enkelt inte att beskriva !









nu sitter jag och linnea och kollar på she's the man . hon skrattar som aldrig förr . roligt !
men nu ska jag nog också kolla på filmen .
puss !

Kommentarer :

#1: Pau

Hahahah

Jag kan no tänka mig att du skrek när dom hoppa runt på scenen o så hihih!! :D

skriven
#2: monika

älska mattias <3<3

skriven

Kommentera inlägget här :