00.04

nu har jag precis kollat på P.S I love you . och visst börjar tårarna komma fram igen..
när jag har kollat på en film så blir jag jämt så känslig efteråt och nu har jag kommit på att just lukten har väldigt stor betydelse .
genom lukten känner vi igen  mycket och den har vi nog mest tagit för givet . det är inte alltid synen eller hörsel som vi kan känna igen saker med .
allas hem doftar olika, man känner igen lukten på den personen man älskar, med lukten får man också fram olika smaker .
gud, vad jag bara yrar just nu . men jag tror att ni kanske förstår vad jag menar .

men min dag har iallafall sett ut som så att vi cyklade hem till familjen G där vi var ett tag och badade och solade . grymt skönt ! 30 grader i vattnet.. nästan varmare än på land .
därefter cyklade vi hem igen och sedan vidare till gränby . lite småshopping blev det för mej men inte alls så mycket .


nu är det dags för sängen !
GODNATT

Kommentera inlägget här :