1 & 2 juni

nej jag har inte dött . jag har bara varit dålig på att uppdatera.. och det är på grund av att vi har haft våran avslutningsshow, outside the lines .
jag vet inte vart jag ska börja..
men det hela lilla äventyret började iallafall i måndags redan klockan halv 9 på morgonen .
vi hade genrep och sedan skulle jag erik och linnea till radion . yes you heard it ! vi skulle nämligen bli intervjuade .
jag måste erkänna att jag var lite nervös innan och hade bestämt mej för att inte säga så mycket . men det gick bra ! och jag tyckte vi gjorde ett bra jobb . så om ni vill höra våran lilla intervju - vilket ni självklart vill ! - så gå in på sr.se .
när vi kom tillbaka så köpte vi mat på kvarnen och satte oss sedan i musikens hus och åt .
därefter var det redan dags för den första föreställningen ! sämsta publiken.. men eftersom vi är så himla grymma så fixade vi det iallafall .
och jag måste passa på att berätta att våra konferencierer  var så sjukt bra ! "dom bästa någonsin" enligt många lärare .
men iallafall . efter den första föreställningen så skulle vi äta middag . då blev det il mulino . enkelt och gott !
när vi kom tillbaka var det bara att fylla i sminket och fixa sej inför kvällens föreställning . som inte gick lika bra för mej.. men det var ju ändå så himla kul ! så det glömde man snabbt bort .
under den kvällen så fick jag 3 rosor och dom tackar jag för .

på tisdagen hade vi däremot 3 st föreställningar . en klockan 10.00, 14.00 och en kvällsföreställning kl. 19.00 .
alla dom gick faktiskt toppen ! publiken hängde på, applåderade och skrek .
men det bästa den dagen.. det absolut bästa.. som jag aldrig kommer glömma . det var kvällsföreställningen .
när vi skulle köra våran final.. det sista numret . så började tårarna komma fram . och när det var dags för applådtacket så grät nästan alla . och vi fick stående ovationer ! det var så helt jääävla sjukt ! det går inte att beskriva känslan . men att se alla ställa sej upp, en efter en..  ja.. det finns inte ord för hur underbart det var !
och just att killarna också ställde sej upp . då insåg man bara hur underbara dom kan vara ibland .
så vi avslutade den kvällen med kramkalas och jag kan verkligen inte inse att om 1 vecka så skiljs vi åt .
men just den där lilla stunden.. när vi stod där på scenen.. det kallas lycka .
och under den här kvällen fick jag 5 rosor . en av rickard också . puss på honom !

bilder kommer att finnas på facebook . men lägger upp några här ändå .






så en sammanfattning under dom här två dagarna . ni som inte var där missade verkligen nått . vi hade dom bästa konferenciererna och det var den bästa showen på cirka 10 år tillbaka enligt många .
men vi hade aldrig klarat det utan dom sjukt snälla 8:orna som verkligen hjälpte oss ernormt mycket mellan danserna .
tacktacktack !
HAPPINESS

Kommentera inlägget här :